خدمات شهر عشق :.::.شهر عشق.::.:

:.::.شهر عشق.::.:


   هیچکی از رفتن من غصـــــــه نخورد

 

         هیچکی با موندن من شــــــــــــــــــاد نشد

 

              وقتی رفتم کســــــــــــــــــــی قلبش نگرفت

 

                    بغــــــــــــــــــــــــــض هیچ آدمی فریاد نشد

 

                          وقتی رفتم کسی غصـــــــــــــــــــــش نگرفت

 

                                 وقتی رفتم کسی بدرقـــــــــــــــــــــــــــم نکرد

 

                                        دل مــــــــــــــــــــــــــن میخواست تلافی بکنه

 

                                               پس چشه هیچ کسی عاشقــــــــــــــــــــــم نکرد

 

                                                   وقتی رفتم نه کـــــــــــــــــــــــــــــــــه بارون نگرفت

 

                                                           هوا صاف و خیلی هم آفتــــــــــــــابی بود

 

                                                        اگه شـــــــــــــــب میرفتم و خورشید نبود

 

                                                   آسمون خوب میدونم مهتـــــــــــــــابی بود

 

                                   د م رفتن کسی نگفت سفـــــــــــــــر بخیر

 

                      که واسم غریــــــب و نا شناخته بود

 

                          اما اون وقتی رسید که قلــــــــــب من

 

                                  همه آرزوهــــــــــــــــــاشو باخته بود

 

                                       چهره هیچ کسی پژمـــــــــــــــرده نبود

 

                                            گــــــــــــــــــــــــــلا اما همه پژمرده بودن

 

                                               کسائیکه واسشون مهــــــــــــــــــــــــــم بودم

 

                                                       همه شاید یه جوری مـــــــــــــــــــــــرده بودن

 

                                                وقتـــــــــــــــی رفتم کسی غصش نگرفت

 

                                          وقتی رفتـــــــــــــــــــــم کسی بدرقم نکرد

 

                                دل من میخواست تلافـــــــــــــــــــــــی بکنه

 

                       پس چشه هیـــــــــــــــــچ کسی عاشقم نکرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد ׀ تاریخ: دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , bia2shahreeshgh.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com
منبع : شهر عشق         www.bahar22.com رفتن به بالای صفحه ap_showWaitMessage('waitDiv', 0) شهر عشق